Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma

Tanja Bašić ; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru, Zadar, Hrvatska
Aleksandra Krajnović orcid id orcid.org/0000-0003-0553-2690 ; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru, Zadar, Hrvatska
Jurica Bosna orcid id orcid.org/0000-0002-7633-4862 ; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru, Zadar, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 521 Kb

str. 92-107

preuzimanja: 930

citiraj


Sažetak

Hrvatski otoci postaju važna turistička odredišta, a njihovim je turističkim razvojem potrebno sustavno upravljati. Brendiranjem destinacije u turizmu ostvaruju se višestruke koristi, dok je sam proces brendiranja dugotrajan te zahtijeva učinkovito provođenje. Na temelju provedenog istraživanja (metodom intervjuiranja eksperata) te relevantne literature u radu se iznose neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma.

Ključne riječi

brendiranje; Destination Management Company; master plan; otok Pag; turistička destinacija

Hrčak ID:

140398

URI

https://hrcak.srce.hr/140398

Datum izdavanja:

30.6.2015.

Posjeta: 2.331 *