Tehnički glasnik, Vol. 9 No. 2, 2015.
Prethodno priopćenje
Brendiranje gradova kao ekonomska nužnost
Zdravko Mihevc
; Sveučilište Sjever, Sveučilišni centar Koprivnica, Koprivnica, Hrvatska
Sažetak
Kvalitetno brendiranje grada je preduvjet za njihovu prepoznatljivost, kvalitetno pozicioniranje i stvaranje dodatne vrijednosti. Praksa i mnogobrojni primjeri potvrđuju ispravnost ove teze. Brendiranje gradova je nužno kako bi se pojačala konkurentnost, ostvarila veća dobit i osigurao razvoj mjesta. No ne radi se samo o ekonomskim kategorijama jer se pod razvojem mjesta podrazumijevaju i pozitivna demografska kretanja, obogaćivanje kulturnih sadržaja kao i drugih činitelja koji podižu ukupnu kvalitetu života. Izazov je to i nužnost i za gradove u Hrvatskoj kako bi bili konkurentni u oštroj tržišnoj konkurenciji.
Ključne riječi
brendiranje; dodana vrijednost; gradovi; konkurentnost; kvaliteta života
Hrčak ID:
140765
URI
Datum izdavanja:
15.6.2015.
Posjeta: 4.549 *