Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Brendiranje gradova kao ekonomska nužnost

Zdravko Mihevc ; Sveučilište Sjever, Sveučilišni centar Koprivnica, Koprivnica, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 495 Kb

str. 198-201

preuzimanja: 2.741

citiraj


Sažetak

Kvalitetno brendiranje grada je preduvjet za njihovu prepoznatljivost, kvalitetno pozicioniranje i stvaranje dodatne vrijednosti. Praksa i mnogobrojni primjeri potvrđuju ispravnost ove teze. Brendiranje gradova je nužno kako bi se pojačala konkurentnost, ostvarila veća dobit i osigurao razvoj mjesta. No ne radi se samo o ekonomskim kategorijama jer se pod razvojem mjesta podrazumijevaju i pozitivna demografska kretanja, obogaćivanje kulturnih sadržaja kao i drugih činitelja koji podižu ukupnu kvalitetu života. Izazov je to i nužnost i za gradove u Hrvatskoj kako bi bili konkurentni u oštroj tržišnoj konkurenciji.

Ključne riječi

brendiranje; dodana vrijednost; gradovi; konkurentnost; kvaliteta života

Hrčak ID:

140765

URI

https://hrcak.srce.hr/140765

Datum izdavanja:

15.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.549 *