Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.607
Opažanje istraživačke zajednice polaznika online tečaja utemeljeno na ishodima učenja i demografskim varijablama
Mehmet Baris Horzum
; Department of CEIT, Faculty of Education, Sakarya University
Puni tekst: hrvatski pdf 359 Kb
str. 535-567
preuzimanja: 545
citiraj
APA 6th Edition
Horzum, M.B. (2015). Opažanje istraživačke zajednice polaznika online tečaja utemeljeno na ishodima učenja i demografskim varijablama. Croatian Journal of Education, 17 (2), 535-567. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.607
MLA 8th Edition
Horzum, Mehmet Baris. "Opažanje istraživačke zajednice polaznika online tečaja utemeljeno na ishodima učenja i demografskim varijablama." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. 2, 2015, str. 535-567. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.607. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Horzum, Mehmet Baris. "Opažanje istraživačke zajednice polaznika online tečaja utemeljeno na ishodima učenja i demografskim varijablama." Croatian Journal of Education 17, br. 2 (2015): 535-567. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.607
Harvard
Horzum, M.B. (2015). 'Opažanje istraživačke zajednice polaznika online tečaja utemeljeno na ishodima učenja i demografskim varijablama', Croatian Journal of Education, 17(2), str. 535-567. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.607
Vancouver
Horzum MB. Opažanje istraživačke zajednice polaznika online tečaja utemeljeno na ishodima učenja i demografskim varijablama. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 27.12.2024.];17(2):535-567. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.607
IEEE
M.B. Horzum, "Opažanje istraživačke zajednice polaznika online tečaja utemeljeno na ishodima učenja i demografskim varijablama", Croatian Journal of Education, vol.17, br. 2, str. 535-567, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.607
Puni tekst: engleski pdf 359 Kb
str. 535-567
preuzimanja: 469
citiraj
APA 6th Edition
Horzum, M.B. (2015). Opažanje istraživačke zajednice polaznika online tečaja utemeljeno na ishodima učenja i demografskim varijablama. Croatian Journal of Education, 17 (2), 535-567. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.607
MLA 8th Edition
Horzum, Mehmet Baris. "Opažanje istraživačke zajednice polaznika online tečaja utemeljeno na ishodima učenja i demografskim varijablama." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. 2, 2015, str. 535-567. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.607. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Horzum, Mehmet Baris. "Opažanje istraživačke zajednice polaznika online tečaja utemeljeno na ishodima učenja i demografskim varijablama." Croatian Journal of Education 17, br. 2 (2015): 535-567. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.607
Harvard
Horzum, M.B. (2015). 'Opažanje istraživačke zajednice polaznika online tečaja utemeljeno na ishodima učenja i demografskim varijablama', Croatian Journal of Education, 17(2), str. 535-567. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.607
Vancouver
Horzum MB. Opažanje istraživačke zajednice polaznika online tečaja utemeljeno na ishodima učenja i demografskim varijablama. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 27.12.2024.];17(2):535-567. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.607
IEEE
M.B. Horzum, "Opažanje istraživačke zajednice polaznika online tečaja utemeljeno na ishodima učenja i demografskim varijablama", Croatian Journal of Education, vol.17, br. 2, str. 535-567, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.607
Sažetak
Cilj je studije istražiti opažanje istraživačke zajednice polaznika online tečaja utemeljeno na ishodima učenja poput perceptivnog učenja, voljnosti i zadovoljstva, demografskih varijabli kao što su starosna dob, spol, odjel, prethodna iskustva s online učenjem, pristup online tečaju i pristupima učenju. U istraživanju je korištena presječna studija putem ankete. Sudionike istraživanja činilo je 277 online polaznika dodiplomskog studija. Kao rezultat je utvrđena visoka razina pozitivne korelacije između socijalne i kognitivne prisutnosti (r = .751), između kognitivne i nastavne prisutnosti (r = .738) i srednje razine pozitivne korelacije između socijalne i nastavne prisutnosti (r = .683) kod online polaznika. Ustanovljeno je da su podučavanje i kognitivna prisutnost online polaznika važni čimbenici u smislu perceptivnog učenja, zadovoljstva i voljnosti sudjelovanja u online učenju s ostalim učenicima. Prema spolu, odjelu i pristupu online tečaju nije bilo značajne razlike među rezultatima socijalne, kognitivne i nastavne prisutnosti.
Ključne riječi
kognitivna prisutnost; nastavna prisutnost; perceptivno učenje; socijalna prisutnost; zadovoljstvo
Hrčak ID:
141191
URI
https://hrcak.srce.hr/141191
Datum izdavanja:
29.6.2015.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.356
*