Stručni rad
PRILOG RASPRAVI O OBRAZOVANJU I ODRŽIVOM RAZVOJU: ILI ZNAMO LI O ČEMU GOVORIMO?
Ivan Cifrić
; Filozofski fakultet, Zagreb
Sažetak
Autor polazi od teze da rasprava o odnosu obrazovanja i održivog razvoja u Hrvatskoj, pretpostavlja postojanje analize stanja u obrazovanju i konkretizacije shvaćanja održivog razvoja.
Hrvatska još nema osmišljenu strategiju održivog razvoja, niti u nekom dokumentu konkretno formulirano što bi za nju bio održivi razvoj.
Isto to se odnosi na analizu stanja u obrazovanju, poglavito na zastupljenost ekoloških sadržaja, koja bi dala solidnu osnovu za diskurs o obrazovanju i održivom razvoju.
Nepostojanje analitičkih podloga i nedovoljna jasnoća razvojnih i obrazovnih perspektiva stavljaju sveučilišne nastavnike u poziciju velike odgovornosti i samoinicijative.
Ključne riječi
ekološka edukacija; Hrvatska; obrazovanje; održivi razvoj; sveučilište
Hrčak ID:
141617
URI
Datum izdavanja:
15.1.1998.
Posjeta: 1.402 *