Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

PRILOG RASPRAVI O OBRAZOVANJU I ODRŽIVOM RAZVOJU: ILI ZNAMO LI O ČEMU GOVORIMO?

Ivan Cifrić ; Filozofski fakultet, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 4.655 Kb

str. 157-161

preuzimanja: 497

citiraj


Sažetak

Autor polazi od teze da rasprava o odnosu obrazovanja i održivog razvoja u Hrvatskoj, pretpostavlja postojanje analize stanja u obrazovanju i konkretizacije shvaćanja održivog razvoja.
Hrvatska još nema osmišljenu strategiju održivog razvoja, niti u nekom dokumentu konkretno formulirano što bi za nju bio održivi razvoj.
Isto to se odnosi na analizu stanja u obrazovanju, poglavito na zastupljenost ekoloških sadržaja, koja bi dala solidnu osnovu za diskurs o obrazovanju i održivom razvoju.
Nepostojanje analitičkih podloga i nedovoljna jasnoća razvojnih i obrazovnih perspektiva stavljaju sveučilišne nastavnike u poziciju velike odgovornosti i samoinicijative.

Ključne riječi

ekološka edukacija; Hrvatska; obrazovanje; održivi razvoj; sveučilište

Hrčak ID:

141617

URI

https://hrcak.srce.hr/141617

Datum izdavanja:

15.1.1998.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.402 *