Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.1557

Zadovoljstvo studenata praksom u nastavi u sklopu studijskog programa za obrazovanje učitelja

Tina Vršnik Perše ; Department of Basic Pedagogical Studies, Faculty of Education, University of Maribor
Milena Ivauš Grmek ; Department of Basic Pedagogical Studies, Faculty of Education, University of Maribor
Tomaž Bratina ; Department of Basic Pedagogical Studies, Faculty of Education, University of Maribor
Katja Košir ; Department of Basic Pedagogical Studies, Faculty of Education, University of Maribor


Puni tekst: hrvatski pdf 252 Kb

str. 159-174

preuzimanja: 484

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 252 Kb

str. 159-174

preuzimanja: 676

citiraj


Sažetak

Praksa u obrazovanju učitelja dobila je još veću važnost u preddiplomskim programima za obrazovanje učitelja za vrijeme reforme kurikula prema Bolonjskom procesu iako je praktična nastava, doduše fragmentirana, bila vrlo važan dio programa za obrazovanje učitelja u Sloveniji. Kako bismo procijenili kvalitetu i integritet praktične nastave za buduće učitelje iz perspektive studenata, proveli smo istraživanje o percepciji studenata o praktičnoj nastavi. Ovaj rad prikazuje rezultate zadovoljstva studenata praktičnom nastavom, dajući pri tome i analizu mogućih potrebnih promjena. Rad također prikazuje razlike između određenih oblika praktične nastave na razini fakulteta i škole. Na osnovi analiza dobivenih podataka ukazujemo na dijelove koji nagovještavaju defragmentaciju te donosimo nastojanja mentora s fakulteta i iz škola za što kvalitetnijim izvođenjem nastavne prakse.

Ključne riječi

integracija; mentori; oblici praktične nastave; studijski programi

Hrčak ID:

143233

URI

https://hrcak.srce.hr/143233

Datum izdavanja:

28.5.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.004 *