Educatio biologiae, No. 1., 2014.
Ostalo
PRIMJER UNAPRJEĐIVANJA NASTAVE BIOLOGIJE I NASTAVE OSTALIH PREDMETA SURADNJOM UČITELJA RAZLIČITIH STRUKA
Marina Ništ
; AZOO, Podružnmica Osijek
Sažetak
Učitelji se mogu motivirati da povećavaju kvalitetu poučavanja biologije (i ostalih predmeta) što podrazumijeva aktivno uključivanje učenika u nastavni proces i usvajanje znanja na višim razinama. Njihova dobra iskustva mogla bi ohrabriti veći broj učitelja da se odluče na ovakve oblike suradnje i tako kontinuirano unaprjeđuju nastavu, ali i cjelokupno školsko ozračje jer se razvijaju kvalitetniji suradnički odnosi među učiteljima različitih predmeta. Učitelji su ohrabreni pokazati svoj rad ostalim kolegama.
Većina učenika prihvaća aktivne metode učenja. Osim toga, učenici se osposobljavaju za samoobrazovanje i samovrednovanje iz čega proizlazi i njihovo veće zadovoljstvo u učenju.
Suradnja među učiteljima različitih predmeta unaprjeđuje suradnju među savjetnicima za različita područja.
Ključne riječi
aktivno učenje; međupredmetna suradnja; iskustva nastavnika
Hrčak ID:
148932
URI
Datum izdavanja:
16.12.2014.
Posjeta: 1.683 *