Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

ANALIZA SADRŽAJA WEB STRANICA HRVATSKIH HOTELA

Matea Kraljić
Dina Lončarić orcid id orcid.org/0000-0003-2285-0252 ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci


Puni tekst: hrvatski pdf 90 Kb

str. 81-94

preuzimanja: 1.716

citiraj


Sažetak

Web stranice važan su medij internetske komunikacije hotela s ciljnim tržištem i izvor su informacija koji turistima olakšava izbor u fazi odabira smještaja na putovanju. Svrha je ovoga rada utvrditi sadržaje zastupljene na web stranicama hrvatskih hotela te ocijeniti u kojoj mjeri navedeni sadržaji odgovaraju potrebama ciljnog tržišta. U radu je primijenjena metoda analize sadržaja na kvotnom uzorku od osamdeset hotela u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je rezultiralo spoznajama važnima za unapređenje web marketinga u hotelijerstvu.

Ključne riječi

hotelijerstvo; marketing hotela; web stranice; analiza sadržaja

Hrčak ID:

149936

URI

https://hrcak.srce.hr/149936

Datum izdavanja:

23.12.2015.

Posjeta: 2.958 *