Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Namjera ponovljene kupovine potrošača Starbucksa u Indoneziji: Pristup zelene marke

Naili Farida ; Faculty of Social Sciences, Diponegoro University
Elia Ardyan orcid id orcid.org/0000-0002-6705-8958 ; Diponegoro University


Puni tekst: engleski pdf 207 Kb

str. 189-202

preuzimanja: 4.527

citiraj


Sažetak

U radu se razvija i testira model namjere ponovljene kupovine (iz perspektive zelene marke). U modelu se razmatraju četiri čimbenika, a to su: percipirani imidž, zadovoljstvo, povjerenje i stav. Model je testiran korištenjem podataka dobivenih iz Indonezije anketiranjem 203 potrošača marke Starbucks. Analiza je provedena primjenom SEM-a, tj. modeliranjem strukturnih jednadžbi. Podaci su obrađeni statističkim softverom AMOS-21. Rezultati potvrđuju kako je imidž zelene marke pozitivno i značajno povezan sa zadovoljstvom potrošača, povjerenjem i stavom. S druge strane, zadovoljstvo potrošača i povjerenje nemaju značajan utjecaj na namjeru ponovljene kupovine.

Ključne riječi

imidž, zadovoljstvo; povjerenje; ponašanje; namjera ponovljene kupovine

Hrčak ID:

151321

URI

https://hrcak.srce.hr/151321

Datum izdavanja:

29.12.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 7.780 *