Market-Tržište, Vol. 27 No. 2, 2015.
Prethodno priopćenje
Namjera ponovljene kupovine potrošača Starbucksa u Indoneziji: Pristup zelene marke
Naili Farida
; Faculty of Social Sciences, Diponegoro University
Elia Ardyan
orcid.org/0000-0002-6705-8958
; Diponegoro University
Sažetak
U radu se razvija i testira model namjere ponovljene kupovine (iz perspektive zelene marke). U modelu se razmatraju četiri čimbenika, a to su: percipirani imidž, zadovoljstvo, povjerenje i stav. Model je testiran korištenjem podataka dobivenih iz Indonezije anketiranjem 203 potrošača marke Starbucks. Analiza je provedena primjenom SEM-a, tj. modeliranjem strukturnih jednadžbi. Podaci su obrađeni statističkim softverom AMOS-21. Rezultati potvrđuju kako je imidž zelene marke pozitivno i značajno povezan sa zadovoljstvom potrošača, povjerenjem i stavom. S druge strane, zadovoljstvo potrošača i povjerenje nemaju značajan utjecaj na namjeru ponovljene kupovine.
Ključne riječi
imidž, zadovoljstvo; povjerenje; ponašanje; namjera ponovljene kupovine
Hrčak ID:
151321
URI
Datum izdavanja:
29.12.2015.
Posjeta: 7.780 *