Skip to the main content

Original scientific paper

Profili gledalaca TV Zagreb

Nenad Karajić ; Unemployed, Zagreb
Ivan Rimac ; Institute for Social Research, Zagreb


Full text: croatian pdf 9.455 Kb

page 109-120

downloads: 535

cite


Abstract

U istraživanjima modaliteta televizije kao komunikacijskog i izražajnog sredstva masovne kulture ispitivanje gledalaca i njihovih gledalačkih navika česta je strategija sociološkog (i psihološkog) pristupa.
Postavljajući problem istraživanja u ovako definiranom kontekstu, autori članka su nastojali utvrdili razlikovne gledalačke podgrupe i njihove specifičnosti u polju ponašanja kao publike i u socijalnom polju.
Analizirajući odnos gledalaca prema televizijskim programima, metodom klasteranalize, locirano je šest skupina gledalaca. Osnovna linija razlikovanja grupa gledalaca u prostoru varijabli ponašanja su količina konzumiranja televizijskih programa i preferencije u odabiru pojedinih TV-kanala.

Keywords

Hrčak ID:

155382

URI

https://hrcak.srce.hr/155382

Publication date:

31.3.1990.

Article data in other languages: english

Visits: 1.481 *