Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Profili gledalaca TV Zagreb

Nenad Karajić ; Nezaposlen, Zagreb
Ivan Rimac ; Institu za društvena istraživanja, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 9.455 Kb

str. 109-120

preuzimanja: 540

citiraj


Sažetak

U istraživanjima modaliteta televizije kao komunikacijskog i izražajnog sredstva masovne kulture ispitivanje gledalaca i njihovih gledalačkih navika česta je strategija sociološkog (i psihološkog) pristupa.
Postavljajući problem istraživanja u ovako definiranom kontekstu, autori članka su nastojali utvrdili razlikovne gledalačke podgrupe i njihove specifičnosti u polju ponašanja kao publike i u socijalnom polju.
Analizirajući odnos gledalaca prema televizijskim programima, metodom klasteranalize, locirano je šest skupina gledalaca. Osnovna linija razlikovanja grupa gledalaca u prostoru varijabli ponašanja su količina konzumiranja televizijskih programa i preferencije u odabiru pojedinih TV-kanala.

Ključne riječi

Hrčak ID:

155382

URI

https://hrcak.srce.hr/155382

Datum izdavanja:

31.3.1990.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.525 *