Revija za sociologiju, Vol. 21 No. 1, 1990.
Izvorni znanstveni članak
Profili gledalaca TV Zagreb
Nenad Karajić
; Nezaposlen, Zagreb
Ivan Rimac
; Institu za društvena istraživanja, Zagreb
Sažetak
U istraživanjima modaliteta televizije kao komunikacijskog i izražajnog sredstva masovne kulture ispitivanje gledalaca i njihovih gledalačkih navika česta je strategija sociološkog (i psihološkog) pristupa.
Postavljajući problem istraživanja u ovako definiranom kontekstu, autori članka su nastojali utvrdili razlikovne gledalačke podgrupe i njihove specifičnosti u polju ponašanja kao publike i u socijalnom polju.
Analizirajući odnos gledalaca prema televizijskim programima, metodom klasteranalize, locirano je šest skupina gledalaca. Osnovna linija razlikovanja grupa gledalaca u prostoru varijabli ponašanja su količina konzumiranja televizijskih programa i preferencije u odabiru pojedinih TV-kanala.
Ključne riječi
Hrčak ID:
155382
URI
Datum izdavanja:
31.3.1990.
Posjeta: 1.525 *