Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Vođeno čitanje i čitanje s predviđanjem u praktičnoj primjeni

Dijana Dvornik ; osnovna škola Spinut


Puni tekst: hrvatski pdf 136 Kb

str. 9-25

preuzimanja: 3.551

citiraj


Sažetak

Vođeno čitanje i čitanje s predviđanjem metodički su postupci predstavljeni u trodijelnome sustavu poticanja kritičkog mišljenja. U ovome se radu predstavlja mogućnost primjene tih postupaka iskušana na dvama književnim tekstovima u nastavi književnosti s učenicima drugoga i četvrtoga razreda osnovne škole. Trodijelni sustav poticanja kritičkoga mišljenja jedan je od metodičkih sustava koji napušta tradicionalne oblike poučavanja i potiče kritičko mišljenje učenika. Naziv trodijelni sustav upućuje na tri faze stjecanja znanja: prva je faza evokacija, druga razumijevanje značenja, a treća refleksija.

Ključne riječi

vođeno čitanje; čitanje s predviđanjem; trodijelni sustav poticanja kritičkog mišljenja

Hrčak ID:

158158

URI

https://hrcak.srce.hr/158158

Datum izdavanja:

9.12.2014.

Posjeta: 5.123 *