Skip to the main content

Original scientific paper

UTJECAJ MARKE ZRAČNOG PRIJEVOZNIKA NA LOJALNOST POSLOVNIH PUTNIKA

Ljilja Matas Milković ; ORYX Grupa d.o.o.
Josip Mikulić ; University of Zagreb, Faculty of Economics and Business


Full text: croatian pdf 132 Kb

page 9-16

downloads: 630

cite


Abstract

Poslovni su putnici dragocjen tržišni segment kako tradicionalnim, tako i niskobudžetnim zračnim prijevoznicima. Ovaj rad analizira značaj marke pri njihovu odabiru zračnog prijevoznika i identificira ključne čimbenike u maksimiziranju lojalnosti. Primarni podaci prikupljeni su metodom ispitivanja, uz primjenu tehnike samopopunjavanja anketnog upitnika pomoću Lime Survey softvera. Namjerni kvotni uzorak čini 249 aktivnih sudionika poslovnih putovanja. Nalazi istraživanja preporučuju korištenje programa lojalnosti za jačanje privrženosti te primjenu adekvatnog pristupa poslovnim putnicima za jačanje vezanosti.

Keywords

Marka zračnog prijevoznika; poslovni putnici; lojalnost korisnika

Hrčak ID:

160375

URI

https://hrcak.srce.hr/160375

Publication date:

15.6.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.405 *