Tehnički vjesnik, Vol. 23 No. 4, 2016.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20140801181553
Kvaliteta e-usluge bankarstva temeljenog na Internetu kombiniranjem fuzzy AHP i fuzzy TOPSIS
Aşkın Özdağoğlu
; Dokuz Eylül University, Faculty of Business, Tınaztepe Campus, Buca, İzmir, Turkey
Mehmet Emre Güler
orcid.org/0000-0002-8689-9859
; İzmir Kâtip Çelebi University, Faculty of Tourism, Main Campus, Çiğli, İzmir, Turkey
Sažetak
Mnogi su istraživači koristili mjerila za određivanje kvalitete usluga u bankarstvu uključujući e-bankarstvo. Tehnologija i tehnološki alati se brzo mijenjaju i svako kućanstvo ima računala, podloge i pametne telefone. Ljudi se navikavaju na obavljanje bankarskih poslova računalom ili pametnim telefonom. U ovom smo radu istraživali fuzzy AHP i TOPSIS metode u određivanju pokazatelja kvalitete u uslugama e-bankarstva. Istraživanje se provelo sa stručnjacima i menadžerima u bankarstvu u državnim i privatnim bankama u Turskoj. Rezultati su korisni i za web-dizajnere i korisnike interneta u razvoju i primjeni e-bankarstva.
Ključne riječi
bankarstvo temeljeno na Internetu; fuzzy AHP; fuzzy TOPSIS; kvaliteta usluge
Hrčak ID:
163758
URI
Datum izdavanja:
16.8.2016.
Posjeta: 3.053 *