Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.17559/TV-20140801181553

Kvaliteta e-usluge bankarstva temeljenog na Internetu kombiniranjem fuzzy AHP i fuzzy TOPSIS

Aşkın Özdağoğlu ; Dokuz Eylül University, Faculty of Business, Tınaztepe Campus, Buca, İzmir, Turkey
Mehmet Emre Güler orcid id orcid.org/0000-0002-8689-9859 ; İzmir Kâtip Çelebi University, Faculty of Tourism, Main Campus, Çiğli, İzmir, Turkey


Puni tekst: hrvatski pdf 765 Kb

str. 1109-1116

preuzimanja: 902

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 765 Kb

str. 1109-1116

preuzimanja: 464

citiraj


Sažetak

Mnogi su istraživači koristili mjerila za određivanje kvalitete usluga u bankarstvu uključujući e-bankarstvo. Tehnologija i tehnološki alati se brzo mijenjaju i svako kućanstvo ima računala, podloge i pametne telefone. Ljudi se navikavaju na obavljanje bankarskih poslova računalom ili pametnim telefonom. U ovom smo radu istraživali fuzzy AHP i TOPSIS metode u određivanju pokazatelja kvalitete u uslugama e-bankarstva. Istraživanje se provelo sa stručnjacima i menadžerima u bankarstvu u državnim i privatnim bankama u Turskoj. Rezultati su korisni i za web-dizajnere i korisnike interneta u razvoju i primjeni e-bankarstva.

Ključne riječi

bankarstvo temeljeno na Internetu; fuzzy AHP; fuzzy TOPSIS; kvaliteta usluge

Hrčak ID:

163758

URI

https://hrcak.srce.hr/163758

Datum izdavanja:

16.8.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.105 *