Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Uloge odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi

Petra Badurina orcid id orcid.org/0000-0001-9598-6252 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 423 Kb

str. 47-75

preuzimanja: 4.847

citiraj


Sažetak

Svrha ovog rada jest prikazati sintezu modela sudjelovanja odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi, prema modelu Hadleya (2002.), u odnosu na
dva osnovna tipa sudjelovanja: izvan tijeka igre i unutar tijeka igre, i provedenog, jednogodišnjeg, akcijskog istraživanja, s elementima etnografskog pristupa, na temu međudjelovanja prostorno-materijalnog okruženja na pojavu i razvoj simboličke igre djece rane dobi. Problematika razmatranja i određivanja uloga odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi potkrijepljena je izjavama odgojitelja prikupljenih iz triju zagrebačkih vrtića, od kojih je jedan privatnog tipa. U istraživanju je sudjelovalo 197 ispitanika, od čega 20 odgojitelja (6 iz privatnog, a 14 iz gradskih vrtića) i 177 djece u dobi od 1 do 4 godine života, iz 9 odgojnih skupina triju ustanova ranog odgoja i obrazovanja u Zagrebu.

Ključne riječi

simbolička igra; uloge odgojitelja; dijete rane predškolske dobi

Hrčak ID:

166156

URI

https://hrcak.srce.hr/166156

Datum izdavanja:

15.1.2015.

Posjeta: 7.272 *