Skip to the main content

Review article

Dizajn razmišljanje kao suvremeni pristup rješavanju poslovnih problema

Stjepan Srhoj
Bojan Morić Milovanović


Full text: croatian pdf 622 Kb

page 63-91

downloads: 3.060

cite


Abstract

Istraživanja naglašavaju potrebu za usavršavanjem poduzetnika kako bi čim bolje razumjeli kupce te odgovorili na njihove potrebe. U literaturi i praksi najboljim se pristupom za rješavanje navedenog problema te poticanja inovacija smatra dizajn razmišljanje. Međutim, postoji značajno nerazumijevanje koncepta, kako teoretski, tako i praktično, zbog čega ovaj članak daje povijesni pregled razvoja koncepta dizajn razmišljanja s posebnim naglaskom na njegovu upotrebu u poslovnoj praksi, te pruža pregled ključnih dizajn principa, dizajn procesa i učestalo korištenih dizajn alata. Članak, također, predlaže dizajn razmišljanje kao metodu za rješavanje zakučastih problema te ukazuje na važnost dizajn razmišljanja kao nužne vještine suvremenih poduzetnika i menadžera. Konačno, članak promatra dizajn razmišljanje trima značajnim perspektivama: kognitivnom, organizacijskom te strateškom, s ciljem jasnijeg razumijevanja uloge dizajnera u procesu dizajn razmišljanja, kompozicije dizajn tima, redefiniranja poslovne strategije i cjelokupnog poslovnog modela poduzeća.

Keywords

dizajn razmišljanje; design thinking; dizajn proces i alati; inovacija; korporativno poduzetništvo; mikro i makro pristup

Hrčak ID:

170203

URI

https://hrcak.srce.hr/170203

Publication date:

7.12.2016.

Visits: 5.127 *