hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Dizajn razmišljanje kao suvremeni pristup rješavanju poslovnih problema

Stjepan Srhoj
Bojan Morić Milovanović

Puni tekst: hrvatski, pdf (622 KB) str. 63-91 preuzimanja: 1.276* citiraj
APA 6th Edition
Srhoj, S. i Morić Milovanović, B. (2016). Dizajn razmišljanje kao suvremeni pristup rješavanju poslovnih problema. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2), 63-91. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/170203
MLA 8th Edition
Srhoj, Stjepan i Bojan Morić Milovanović. "Dizajn razmišljanje kao suvremeni pristup rješavanju poslovnih problema." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol. 14, br. 2, 2016, str. 63-91. https://hrcak.srce.hr/170203. Citirano 28.11.2020.
Chicago 17th Edition
Srhoj, Stjepan i Bojan Morić Milovanović. "Dizajn razmišljanje kao suvremeni pristup rješavanju poslovnih problema." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 14, br. 2 (2016): 63-91. https://hrcak.srce.hr/170203
Harvard
Srhoj, S., i Morić Milovanović, B. (2016). 'Dizajn razmišljanje kao suvremeni pristup rješavanju poslovnih problema', Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14(2), str. 63-91. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/170203 (Datum pristupa: 28.11.2020.)
Vancouver
Srhoj S, Morić Milovanović B. Dizajn razmišljanje kao suvremeni pristup rješavanju poslovnih problema. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu [Internet]. 2016 [pristupljeno 28.11.2020.];14(2):63-91. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/170203
IEEE
S. Srhoj i B. Morić Milovanović, "Dizajn razmišljanje kao suvremeni pristup rješavanju poslovnih problema", Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol.14, br. 2, str. 63-91, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/170203. [Citirano: 28.11.2020.]

Sažetak
Istraživanja naglašavaju potrebu za usavršavanjem poduzetnika kako bi čim bolje razumjeli kupce te odgovorili na njihove potrebe. U literaturi i praksi najboljim se pristupom za rješavanje navedenog problema te poticanja inovacija smatra dizajn razmišljanje. Međutim, postoji značajno nerazumijevanje koncepta, kako teoretski, tako i praktično, zbog čega ovaj članak daje povijesni pregled razvoja koncepta dizajn razmišljanja s posebnim naglaskom na njegovu upotrebu u poslovnoj praksi, te pruža pregled ključnih dizajn principa, dizajn procesa i učestalo korištenih dizajn alata. Članak, također, predlaže dizajn razmišljanje kao metodu za rješavanje zakučastih problema te ukazuje na važnost dizajn razmišljanja kao nužne vještine suvremenih poduzetnika i menadžera. Konačno, članak promatra dizajn razmišljanje trima značajnim perspektivama: kognitivnom, organizacijskom te strateškom, s ciljem jasnijeg razumijevanja uloge dizajnera u procesu dizajn razmišljanja, kompozicije dizajn tima, redefiniranja poslovne strategije i cjelokupnog poslovnog modela poduzeća.

Ključne riječi
dizajn razmišljanje; design thinking; dizajn proces i alati; inovacija; korporativno poduzetništvo; mikro i makro pristup

Hrčak ID: 170203

URI
https://hrcak.srce.hr/170203

Posjeta: 2.143 *