Politehnika i dizajn, Vol. 4 No. 4, 2016.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2016-4-4-01
VIZUALNA PEDAGOGIJA U PRAKSI: INSTITUCIONALNO ISKUSTVO
Gila Levi Atzmon
; College of Academic Studies Or Yehuda, Or Yehuda, Israel
Sažetak
Vizualna pedagogija kao novi concept polagano prodire u visokoškolsko obrazovanje. Vizualni sadržaji su važan element učenja jer stvaraju jedinstvena iskustva koja se temelje na prijašnjem iskustvu, sjećanju i osjećajima povezanima s njima. Uključivanjem vizualne pedagogije u obrazovni proces učitelja i nastavnika, cilj je utjecati na razvoj vizualnih elemenata u poučavanju i učenju u njihovom području. Povezivanjem IKT i drugih tehnološki orjentiranih predmeta mogućim nastavnicima i učiteljima omogućuje se stvaranje vlastitih vizualnih sadržaja, od fotografija do animacija i videa. Prva iskustva govore o visokoj razini zadovoljstva učenjem kroz vizualne nastavne sadržaje i primjenu osnovnih načela dizajna multimedije. Ne treba zanemariti da je studentima bilo zabavno kroz kreativnost u stvaranju vlastitih ili timskih uradaka u nastavi. Jedan od izazova s kojim se kontinuirano susrećemo je ispravna evaluacija tako nastalih sadržaja.
Ključne riječi
Vizualna pedagogija; Iskustva iz visokog školstva; Vizualni ishodi učenja
Hrčak ID:
174816
URI
Datum izdavanja:
29.12.2016.
Posjeta: 1.932 *