Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.12.2.1

PERCEPCIJA ORGANIZACIJSKE PRAVEDNOSTI U RADNOM ŽIVOTU: ISTRAŽIVANJE O SMJEŠTAJNIM OBJEKTIMA

Rüya Ehtiyar ; School of Tourism and Hotel Management, Akdeniz University, Antalya, Turkey
Filiz Alper ; School of Tourism and Hotel Management, Akdeniz University, Antalya, Turkey


Puni tekst: engleski pdf 348 Kb

str. 1-14

preuzimanja: 635

citiraj


Sažetak

Danas se koncept organizacijske pravednosti sve više ističe u pogledu povećanja učinkovitosti i produktivnosti organizacija. U ovom radu analizirane su tri dimenzije u pogledu organizacijske pravednosti. To su pravednost distribucije, pravednost procesa i pravednost interakcije. Glavni cilj ovog istraživanja je odrediti percepcije organizacijske pravednosti kadrova u hotelima i razmotriti rezultate koji će se dobiti u hotelskim poduzećima. Uzorak ove studije načinjen je na grupi od 120 zaposlenika u različitim odjelima u tri hotela s pet zvjezdica u gradu Antalya, u jednom od najznačajnijih turističkih gradova u Turskoj.

Ključne riječi

organizacijska pravednost; pravednost distribucije; pravednost procesa i pravednost interakcije

Hrčak ID:

181220

URI

https://hrcak.srce.hr/181220

Datum izdavanja:

30.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.592 *