Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.12.2.3

VIŠESTUPANJSKI MODELI U PROCJENI PERFORMANSE PROCESA VISOKE NAOBRAZBE

Zoran Ivanović ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Tea Baldigara orcid id orcid.org/0000-0003-2563-2533 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 435 Kb

str. 25-36

preuzimanja: 486

citiraj


Sažetak

Svrha rada bila je prezentirati način korištenja višestupanjskih modela u procjenjivanju performanse procesa visokog obrazovanja. U prvom dijelu rada definiran je obrazovni proces, a posebna pažnja posvećena je definiranju efikasnosti i efektivnosti obrazovnog procesa, te objašnjavanju njegove hijerarhijske strukture. Drugi dio rada posvećen je prikazivanju hijerarhijskih linearnih modela, njihovim osobinama te mogućnostima primjene. Osnovni višestupanjski regresijski linearni model te njegova primjena u procjeni performanse obrazovnog procesa prikazani su u posljednjem dijelu rada.

Ključne riječi

obrazovni proces; hijerarhijski strukturirani podaci; performansa obrazovnog procesa; efikasnost i efektivnost obrazovnog procesa; višestupanjski modeli

Hrčak ID:

181222

URI

https://hrcak.srce.hr/181222

Datum izdavanja:

30.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.424 *