Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.12.2.4

PROCJENA KVALITETE USLUGE U MUZEJIMA: STUDIJA ISTRAŽIVANJA ZADOVOLJSTVA POSJETITELJA MUZEJA I GALERIJA

John Mylonakis ; Hellenic Open University, Athens, Greece
Eleutheria Kendristakis ; Hellenic Open University, Athens, Greece1


Puni tekst: engleski pdf 348 Kb

str. 37-54

preuzimanja: 1.672

citiraj


Sažetak

Kako konkurencija u sektoru odmarališta raste, kvaliteta usluge je prednost koja povećava broj novih i ponovnih korisnika. Analiza pojedinog slučaja istražuje da li Cambridge & County Folk muzej pruža kvalitetne usluge vanjskim kupcima. Najnovije ankete za posjetitelje se koriste kako bi utvrdili kvalitetu usluga Folk muzeja sa stanovišta vanjskih posjetitelja pomoću deset odrednica kvalitete usluga. Ankete za osoblje i recepcionere utvrđuju kakvu percepciju muzej ima o kvaliteti pružene usluge i da li je njihov rad učinkovit. Rezultati pokazuju da nema velike razlike između internih ciljeva Folk muzeja i pruženih usluga. Međutim muzej treba ispitati koje usluge vanjska publika želi da muzej omogući. Također treba ojačati vanjsku komunikaciju kako bi pozitivno i atraktivno prikazao muzej prema javnosti.

Ključne riječi

kvaliteta usluge; marketing usluge; neprofitne organizacije; politika muzeja; strategije komunikacije galerija

Hrčak ID:

181223

URI

https://hrcak.srce.hr/181223

Datum izdavanja:

30.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.671 *