Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.20867/thm.12.2.6
PLANIRANJE PROIZVODA DESTINACIJA KRUŽNIH PUTOVANJA POMOĆU PROSTORNE MATEMATIČKE ANALIZE
Chris Vassiliadis
; Department of Business Administration, University of Macedonia, Thessalonica, Greece
John Mylonakis
; Hellenic Open University, Athens, Greece
Sažetak
Matematički modeli omogućuju prostornu analizu kako bi se pomoglo složenom postupku odlučivanja i mogu se uspješno primjenjivati za planiranje proizvoda u turizmu.
Ovaj rad prikazuje analizu pojedinog slučaja i predlaže proces pri čijem planiranju agencije mogu procjenjivati kolodvore u željezničkoj mreži sjeverne Grčke. Za promociju na bazi analize linearnog najbližeg susjedu i indeksa povezanosti utvrđeno je šest geografskih točaka razlikovanja. Funkcijska shema ocjenjuje svaku točku na temelju infrastrukture i prirodnih i kulturnih aktivnosti. Zaključno ti indikatori predlažu marketinško promišljanje što bi pružilo podršku menadžmentu ili nositelju interesa kod diskusija oko maksimiziranja geografskih točki.
Ključne riječi
Analiza linearnog najbližeg susjedu; analiza indeksa povezanosti; regionalna procjena prirodnog i kulturnog potencijala; menadžment marketinga mjesta; turizam kružnih putovanja
Hrčak ID:
181225
URI
Datum izdavanja:
30.12.2006.
Posjeta: 1.198 *