Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.12.2.9
KONCEPT «UMBRELLA BRAND» I UPRAVLJANJE PROCESOM BRANDING NA PRIMJERU KVARNERA
Vinka Cetinski
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Jože Perić
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Dora Smolčić Jurdana
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Snažna konkurencija na svjetskom turističkom tržištu postavlja pred turističke destinacija potrebu da se adekvatno pozicioniraju i diferenciraju od konkurencije. U radu se obrazlaže značaj prostora kao važnog markera turističke destinacije, te posebno značaj branda za postizanje atraktivnosti na turističkom tržištu i jačanje konkurentost. Rad se bazira na primjeru Kvarnera, odnosno Primorsko-goranske županije.
Ključne riječi
umbrella brand; turistička destinacija; Kvarner
Hrčak ID:
181228
URI
Datum izdavanja:
30.12.2006.
Posjeta: 1.786 *