Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.12.2.10
INFORMATIZACIJA RECEPCIJSKOG POSLOVANJA U HOTELU
Vlado Galičić
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Slobodan Ivanović
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Danas se u hotelima recepcijsko poslovanje obavlja uz uporabu informacijske tehnologije, posredstvom namjenski izrađenih aplikacijskih programa. Suvremena je tehnologija posljednjih godina uvelike promijenila način recepcijskog poslovanja, iako je ono u suštini ostalo isto. Različiti oblici informacijske tehnologije olakšali su rad recepcionarima, a posebno interna komunikacijska veza, koja povezuje sve hotelske odjele, tako da su na jednom mjestu prikupljeni svi potrebni podaci. To je pridonijelo mnogo bržem načinu rada, ali i tome da svaki recepcionar, sada može raditi sve i time je na još većoj usluzi gostima. Za što kvalitetnije upravljanje poslovanjem recepcijskog odjela u hotelu, danas su razvijene posebne metode vođenja i obračuna prihoda i rashoda nastalih aktivnošću u odjelu smještaja. S ciljem utvrđivanja uspješnosti poslovanja smještajnog odjela hotela, hotelijeri se upućuju na korištenje takvih modernih metoda evidencije i obračuna, jer je
temeljem dobivenih pokazatelja moguće izvesti određene pokazatelje, koji će koristiti za ocjenu boniteta poslovanja odjela smještaja.
Ključne riječi
hotel; recepcija; informacijska tehnologija; menadžment
Hrčak ID:
181229
URI
Datum izdavanja:
30.12.2006.
Posjeta: 2.306 *