Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.12.2.16

BREND TURISTIČKE DESTINACIJE

Branka Berc Radišić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Biljana Mihelić ; Faculty of Tourism and Hospitality Managment, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 314 Kb

str. 183-189

preuzimanja: 2.826

citiraj


Sažetak

Svojim sve većim značajem u turizmu, destinacije kao turistička odredišta privlače pozornost istraživača i turističkih menadžera. Razlog je u nastojanju da se dublje pronikne u motive putovanja, zahtjeve i potrebe turista. U destinacijama turisti zadovoljavaju svoje mnogobrojne potrebe, a prije svih odmor i razonodu. Udoban smještaj, ponuda rekreacijskih sadržaja, prirodnih i kulturnih znamenitosti, te različitih zabavnih događaja, učinit će destinaciju privlačnu turistima. U tržišnoj utakmici, veći uspjeh imati će ona destinacija koja ima organiziraniju ponudu i afirmiran imidž na tržištu.
Svoj identitet destinacija će najbolje izraziti dobro osmišljenim «kišobran» brendom. Putem takvog brenda svi će nositelji ponude destinacije biti promovirani na tržištu, a time i njihov zajednički turistički proizvod.

Ključne riječi

turizam; turistički proizvod; turistička destinacija; brend destinacije

Hrčak ID:

181275

URI

https://hrcak.srce.hr/181275

Datum izdavanja:

30.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.954 *