Pregledni rad
https://doi.org/10.20867/thm.12.2.22
ULOGA HOTELSKOG MENADŽMENTA I ČIMBENICI ORGANIZACIJSKOG USPJEHA
Nadia Pavia
orcid.org/0000-0002-1084-1394
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Ružica Rubelj
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Hotelski menadžment je proces oblikovanja i održavanja odnosa s okruženjem kako bi se utvrđeni ciljevi mogli efikasno ostvariti. Za hotelski menadžment možemo reći da je sustav stvaranja, usmjeravanja i usklađivanja svih čimbenika koji utječu na formiranje hotelske ponude.
Suvremeni hotelski menadžment objedinjuje funkcije upravljanja i rukovođenja. Glavni zadatak hotelskog menadžmenta je da korištenjem sinergije timskog rukovođenja ostvari ciljeve hotelskog poduzeća.
Ključne riječi
hotelski menadžment; organizacija; hotelsko poduzeće
Hrčak ID:
181281
URI
Datum izdavanja:
30.12.2006.
Posjeta: 1.920 *