Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.11.2.6

KOMUNIKACIJSKA GRAMATIKA U NASTAVI NJEMAČKOG JEZIKA TURISTIČKE STRUKE

Nevenka Blažević ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: njemački pdf 2.630 Kb

str. 65-78

preuzimanja: 947

citiraj


Sažetak

U radu se određuju sadržaji komunikacijske gramatike u nastavi njemačkog jezika turističke struke. U tu svrhu izvršena je morfosintaktička analiza odabranog korpusa koja je pokazala koji su glagoli, imenice, zamjenice, pridjevi, prijedlozi i veznici u korpusu učestali i u kojim se morfološkim oblicima i kolokacijama najčešće pojavljuju. Podaci za pismenu i usmenu komunikaciju prikazani su odvojeno.
Rezultati istraživanja koristit će se prilikom izrade komunikacijske gramatike njemačkog jezika turističke struke.

Ključne riječi

Njemački kao jezik turističke struke; komunikacijska gramatika; minimalna gramatika; komunikacijske namjere; komunikacija u turizmu

Hrčak ID:

181299

URI

https://hrcak.srce.hr/181299

Datum izdavanja:

30.12.2005.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 2.581 *