Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.11.1.15
REZULTATI POSLOVANJA KAO ELEMENT SUSTAVA KVALITETE
Ana-Marija Vrtodušić Hrgović
orcid.org/0000-0001-6679-3742
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Primjena je sustava upravljanja potpunom kvalitetom utjecala na razvoj suvremenih sustava mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja koji uz financijske obuhvaćaju i
nefinancijske pokazatelje. Stoga će takvi sustavi mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja uz informacije o ostvarenim rezultatima osigurati i informacije o provedenim poboljšanjima u poslovnom sustavu i razini njihovog ostvarenja.
Ključne riječi
rezultati poslovanja; suvremeni sustavi mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja
Hrčak ID:
181366
URI
Datum izdavanja:
30.6.2005.
Posjeta: 3.665 *