Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.11.1.15

REZULTATI POSLOVANJA KAO ELEMENT SUSTAVA KVALITETE

Ana-Marija Vrtodušić Hrgović orcid id orcid.org/0000-0001-6679-3742 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 1.961 Kb

str. 239-249

preuzimanja: 2.982

citiraj


Sažetak

Primjena je sustava upravljanja potpunom kvalitetom utjecala na razvoj suvremenih sustava mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja koji uz financijske obuhvaćaju i
nefinancijske pokazatelje. Stoga će takvi sustavi mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja uz informacije o ostvarenim rezultatima osigurati i informacije o provedenim poboljšanjima u poslovnom sustavu i razini njihovog ostvarenja.

Ključne riječi

rezultati poslovanja; suvremeni sustavi mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja

Hrčak ID:

181366

URI

https://hrcak.srce.hr/181366

Datum izdavanja:

30.6.2005.

Posjeta: 3.665 *