Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.10.3-4.5
STRATEŠKO POZICIONIRANJE I KONKURENTNE PREDNOSTI TURISTIČKIH ORGANIZACIJA
Violeta Domanović
; Faculty of Economics, University of Kragujcvac, Serbia and Monte Negro
Sažetak
Rad se bavi strateškim pozicioniranjem i konkurentnim prednostima turističkih organizacija, kao i određenim ekonomskim učincima odabrane korporacijske/poslovne strategije. Kao svaka gospodarska aktivnost, i turizam je povezan sa nizom mogućih koristi i troškova. Jednostavnosti radi, uobičajeno je da se u turističkoj literaturi ovi utjecaji dijele na ekonomske, društveno-kulturološke i ekološke. Ovi su utjecaji često međusobno usko povezani. Premda se ekonomske koristi i troškovi, kao primarni razlozi za bavljenje turizmom, mogu relativno lakše kvantificirati od ostalih kategorija, ne znači da to predstavlja jednostavan zadatak. Stoga, bit će riječi i o međusobnoj povezanosti resursa, sposobnosti, temeljnih kompetencija i alternativnih korporacijskih strategija, kao i o njihovoj ulozi u stvaranju konkurentnih prednosti.
Ključne riječi
strateško pozicioniranje; konkurentne prednosti; ekonomske koristi i troškovi
Hrčak ID:
181423
URI
Datum izdavanja:
30.12.2004.
Posjeta: 3.034 *