Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.9.1.13
KULTURA, IDENTITET IIMIDŽ KORPORACIJE: MOGUĆNOSTI I OGRANIČENJA
Hrvoje Pende
Sažetak
Korporacijska kultura, identitet i imidž međusobno su u visokoj korelaciji. Kulturnu paradigmu, kao prešutno dogovoreni način ponašanja i rada u korporaciji, određuje stil menadžera i njegova sposobnost komuniciranja željenog identiteta/imidža korporacije prema radnicima i široj javnosti. Jake i pozitivne kulture stvaraju povoljne identitete i imidže, dok negativne kulture, neminovno vode do loših identiteta (osobnih i organizacijskih) i nepovoljnih imidža. Moderna društva od korporacija očekuju sve više standarde poslovanja. Da bi ispunila očekivanja svojih kupaca uspješna organizacija mora stvoriti povoljan identitet/imidž. To može postići isključivo prepoznatljivim načinom rada; internom kulturom koja se bazira na poslovnoj i općoj etici - društvenoj
odgovornosti koja podrazumijeva identitet i imidž stvoren na istini i otvorenosti prema vanjskoj javnosti.
Ključne riječi
korporacijska kultura; korporacijski identitet; korporacijski imidž; stil menadžmenta
Hrčak ID:
181603
URI
Datum izdavanja:
30.6.2003.
Posjeta: 3.164 *