Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.20867/thm.7.1-2.9

LINGVISTIČKA ISTRAŽIVANJA KAO SREDSTVO ZA UNAPREĐENJE KVALITETE U HOTELIJERSTVU

Dolores Miškulin Čubrić orcid id orcid.org/0000-0002-3367-5683 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 3.107 Kb

str. 121-132

preuzimanja: 330

citiraj


Sažetak

Ovaj članak je rezultat niza lingvističkih istraživanja koja smo proveli s ciljem da utvrdimo u kojoj mjeri djelatnici u turizmu i hotelijerstvu cijene značaj stranih jezika u svom svakodnevnom poslu, kao i činitelje motivacije studenata hotelskog menadžmenta prilikom učenja stranih jezika.
Cilj ovog članka je da objedini rezultate naših istraživanja, kako bi dali mogući odgovor u svezi s načinom unapređenja kvalitete u hotelijerstvu putem unapređenja lingvističke kompetencije u stranim jezicima.

Ključne riječi

jezik struke; lingvistička kompetencija; stavovi; motivacija

Hrčak ID:

181697

URI

https://hrcak.srce.hr/181697

Datum izdavanja:

30.12.2001.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.301 *