Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.20867/thm.8.1-2.14

ZNAČAJ NJEMAČKOG JEZIKA U HRVATSKOM TURIZMU

Nevenka Blažević ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Brigita Bosnar-Valković ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: njemački pdf 2.615 Kb

str. 149-158

preuzimanja: 1.773

citiraj


Sažetak

Vještina komuniciranja predstavlja jednu od najznačajnijih komponenti kvalitetne usluge u turizmu. Osnovna pretpostavka za to je poznavanje stranih jezika. Prema podacima Državnog zavoda za statistiku Republike Hrvatske gosti iz zemalja njemačkog govornog područja daleko su zastupljeniji od gostiju drugih jezičnih područja, iz čega proizlazi da bi njemački trebao biti najvažniji strani jezik u hrvatskom turizmu.
O značaju njemačkog jezika u hrvatskom turizmu svjedoče i rezultati anketa provedenih 1990. i 2003. godine koji upućuju na daljnje poboljšanje ovog segmenta usluge.

Ključne riječi

poznavanje stranih jezika u turizmu; višejezičnost u turizmu; poznavanje njemačkog jezika

Hrčak ID:

181885

URI

https://hrcak.srce.hr/181885

Datum izdavanja:

30.12.2002.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 3.057 *