Pregledni rad
https://doi.org/10.20867/thm.8.1-2.14
ZNAČAJ NJEMAČKOG JEZIKA U HRVATSKOM TURIZMU
Nevenka Blažević
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Brigita Bosnar-Valković
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Vještina komuniciranja predstavlja jednu od najznačajnijih komponenti kvalitetne usluge u turizmu. Osnovna pretpostavka za to je poznavanje stranih jezika. Prema podacima Državnog zavoda za statistiku Republike Hrvatske gosti iz zemalja njemačkog govornog područja daleko su zastupljeniji od gostiju drugih jezičnih područja, iz čega proizlazi da bi njemački trebao biti najvažniji strani jezik u hrvatskom turizmu.
O značaju njemačkog jezika u hrvatskom turizmu svjedoče i rezultati anketa provedenih 1990. i 2003. godine koji upućuju na daljnje poboljšanje ovog segmenta usluge.
Ključne riječi
poznavanje stranih jezika u turizmu; višejezičnost u turizmu; poznavanje njemačkog jezika
Hrčak ID:
181885
URI
Datum izdavanja:
30.12.2002.
Posjeta: 3.057 *