Pregledni rad
https://doi.org/10.20867/thm.5.1-2.2
TRŽIŠNE MOGUĆNOSTI RAZVOJA AGROTURIZMA U ISTRI
Desimir Bošković
; Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, Hrvatska
Sažetak
Temeljno pitanje daljnjeg razvoja našeg turizma je kako, na koji način, sa kojim sredstvima i u kojim rokovima restrukturirati masovnu turističku ponudu i učiniti je prilagodljivom tržišnim trendovima i zahtjevima. U razvijenim zemljama svijeta transformacija masovnog turizma u razne selektivne oblike i vrste turizma veoma se uspješno provodi. Razvojem agroturizma kao jednim od selektivnih oblika turističke ponude Istre, o kome se u ovom referatu govori, mogu se znatno ublažiti dosadašnje neusklađenosti turističke ponude i izmijeniti struktura ukupne ponude. Autor u radu na bazi provedenih istraživanja konstatira da osnovni preduvjeti za razvoj agroturizma u Istri postoje, te predlaže njegov koncept razvoja, potrebna financijska sredstva, načine financiranja, stimulativne i druge mjere, potrebnu zakonsku regulativu, organizaciju marketing aktivnosti, efekte razvoja i sl.
Ključne riječi
agroturizam; poljoprivreda; ekologija; razvoj; selektivni turizam; tržište; marketing
Hrčak ID:
181920
URI
Datum izdavanja:
30.12.1999.
Posjeta: 1.819 *