Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.4.1.3
Statistički indikatori rezultata poslovanja hotela
Ivanka Avelini Holjevac
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Informacijski i komunikacijski sustavi su poslovni resurs hotelske industrije koji se valoriziraju na tržištu. Hotelska industrija je djelatnost s internacionalnim karakterom poslovanja jer pruža usluge domaćim i inozemnim gostima. Prisustvo na internacionalnom tržištu uvjetuje
prihvaćanje čitavog niza internacionalnih standarda informiranja i komuniciranja na tržištu.
U ovom se radu analizira sustav statističkih standardnih poslovnih indikatora kvalitete poslovnog uspjeha, u cilju olakšanja i ubrzanja procesa prilagodavanja upravljanja u hrvatskim hotelima sa potrebama suvremenog upravljanja i uključivanje u internacionalnu statistiku
hotelske industrije.
Ključne riječi
indikatori; informacije; poslovni uspjeh; standardi; hotelska industrija
Hrčak ID:
182079
URI
Datum izdavanja:
30.7.1998.
Posjeta: 2.266 *