Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.20867/thm.3.1.7

Pokazatelji gospodarskog značenja turizma

Hartmut Luft ; Studiengang Tourismuswirtschaft, Fachhochschule Wilhelmshaven, Deutschland


Puni tekst: njemački pdf 1.325 Kb

str. 67-72

preuzimanja: 442

citiraj


Sažetak

Istraživanje je usmjereno na to, da se na primjeru renomirane destinacije zdravstvenog turizma Bad Zwischenahn kvantificira koliki je učinak turizam na šini društvenu zajednicu koji je do sada bio nepoznat, a sada bi ga se primjenom egzaktnih metoda istraživanja moglo preciznije kvantificirati. Ekonomski učinci turizma se ne mogu mjeriti samo primarno obuhvaćenom realizacijom turističkih usluga, već i njegovim indirektnim učincima na prihode lokalnog stanovništva, na mogućnosti zapošljavanja, kao i na druge multiplikativne učinke.

Ključne riječi

vrednovanje učinka; turizam; lječilište; mulitiplikator

Hrčak ID:

182369

URI

https://hrcak.srce.hr/182369

Datum izdavanja:

30.6.1997.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 1.440 *