Pregledni rad
https://doi.org/10.20867/thm.2.2.10
Marketing u zdravstvenom i sportskom turizmu
Walter E. Prager
; DPC-Austria, Schiefling am See, Austria
Sažetak
Zdravlje, ljepota, sport, kultura i općeniti doživljaj prostora i vremena, stoje na najvišem mjestu ljestvice motiva za godišnji odmor Europljana. Zbog toga moderne ponude upravo ciljaju goste koji tijekom cijele godine odlaze na duža ili kraća putovanja. Pri tome se misli na potrošače visokih kriterija koji traže samo najbolje. Uređenje i opremanje nekog podničja, mjesta, grada ili grupe hotela, promatrano s aspekta suradnika konstantno idealne kvalifikacijske obrazovne i školske aktivnosti. Kontinuirana i ciljana marketinška obrada unutar europskih struktura za ispitivanja javnog mnijenja, primjerice na sajmovima ili unutar Road-Showsa, neophodna je zbog pozitivne prezentacije.
Ključne riječi
marketing; zdravstveni turizam; sportski turizam
Hrčak ID:
182447
URI
Datum izdavanja:
30.12.1996.
Posjeta: 1.600 *