Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.2.1.1

Strateški turistički marketing zemalja S.E.I.

Vinka Cetinski ; Ministry of Tourism, Zagreb, Croatia
Sanda Weber ; Institute for Tourism Zagreb, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 2.795 Kb

str. 1-13

preuzimanja: 379

citiraj


Sažetak

Političke promjene na području Europe krajem 80-tih rezultirale su osnivanjem Srednjoeuropske Inicijative kao međudržavne regionalne asocijacije. Interes za suradnjom u turizmu može se objasniti činjenicom da većina srednjoeuorpskih zemalja ima značajne kulturne, povijesne i prirodne resurse koje nije iskoristila u dovoljnoj mjeri. Djelatna skupina za turizam kojom predsjedava Hrvatska od 1993. godine, donijela je odluku o provođenju istraživanja s glavnim ciljem određivanja osnovnih turističkih pokazatelja kao temelja za formuliranje zajedničke strategije marketinga u turizmu. Ovaj rad predstavlja metodologiju istraživanja te iznosi njegove glavne rezultate.

Ključne riječi

strateški marketing; turistički marketing; destinacijski marketing; turistički strateški marketing plan; Srednja Europa; Srednjoeuropska Inicijativa

Hrčak ID:

182470

URI

https://hrcak.srce.hr/182470

Datum izdavanja:

30.7.1996.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.364 *