Stručni rad
https://doi.org/10.20867/thm.2.1.2
Primjena strateškog marketinga preduvjet poboljšanja kvalitete turističke ponude
Mihajlo Aćimović
; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Sažetak
Ekonomski efekti turizma postižu se kroz turističku potrošnju, a kako će se ti efekti ostvariti u receptivno turističkoj zemlji ili regiji ovisi o tome koliko je optimalno koncipirana turistička ponuda i prilagođena zahtjevima turističke potrošnje. Mogućnosti turističke ponude Hrvatske nisu iscrpljene u odnosu na prirodne i druge preduvjete. Dapače, njen turistički proizvod je zastario što se odrazilo na nižoj turističkoj potrošnji u odnosu na konkurentne zemlje Mediterana.
U poduzećima turističkog gospodarstva nedovoljno je primjenjivana marketing koncepcija, a strateški marketing vrlo malo ili skoro nikako.
Da bi se ispravilo neophodno je restrukturirati turističku ponudu, i inovirati turistički proizvod Hrvatske. Uspjeh turističkog gospodarstva na turističkom tržištu Europe i svijeta bit će sve ovisniji o usklađenom djelovanju marketinga, tehnološkog razvoja i managementa.
Sve ovo upućuje na nužnost primjene marketing strategije koja je način osvarenja ciljeva marketinških aktivnosti turističkog gospodarstva.
Ključne riječi
marketing; strateški marketing; strateško predviđanje; restrukturiranje; turističko tržište; elastičnost ponude i potražnje
Hrčak ID:
182471
URI
Datum izdavanja:
30.7.1996.
Posjeta: 1.814 *