Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.2.1.5
Društveni marketing management i kvaliteta turističkog proizvoda
Ludmila Novacka
; University of Economics, Faculty of Commerce, Institute of Services and Tourism, Bratislava
Sažetak
Kvaliteta i jedinstveni marketinški ciljevi se razmatraju u svezi s turističkim poslovanjem, gostima i društvom. Marketinški ciljevi se ostvaruju u turističkim zemljama u razvoju putem: proizvoda, destinacije, zadovoljenja želja gosta. Uspješna primjena kvalitete se može postići ako postoje i ako su primjenjive opće norme za kvalitetu proizvoda i kreativnost općih standarda. Prikazana su iskustva sa standardima koji postoje i koji su primjenjivi u Slovačkoj. Dat je prikaz problema u društvenom području. Zahtijeva se suradnja između
turističkih poduzeća, države i regionalnih institucija. Glavni problemi u našem društvu: okruženje, sigurnost života i zdravlja, zaštita kulturnog nasljeđa. Predlažu se moguća rješenja.
Ključne riječi
društveni marketing management; kvaliteta turističkih proizvoda; turističko poslovanje; zadovoljenje želja gostiju; opće norme; standardi; društvo; okruženje; sigurnost; zaštita kulturnog nasljeđa
Hrčak ID:
182480
URI
Datum izdavanja:
30.7.1996.
Posjeta: 1.309 *