Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.20867/thm.2.1.6

Politika cijena u hotelskom marketingu

Tonka Pančić Kombol ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 2.628 Kb

str. 47-56

preuzimanja: 2.860

citiraj


Sažetak

U članku se upućuje na osnovne metode i elemente formiranja i primjene politike cijena u hotelskom marketingu i ističe važnost tržišne orijentacije u formiranju politike cijena kao i važnost istraživanja cjenovne percepcije korisnika za formiranje politike cijena i proizvoda.
Kako se razvoj hrvatskog hotelijerstva (kao i turizma) temelji na sezonskom poslovanju i na plasmanu ponude, poglavito putem stranih turoperatora, politika se cijena nije razvijala za strateško ponašanje na tržištu i nije se usklađivala s politikom proizvoda.
Na teorijskom primjeru koji se temelji na primjenjivanim cijenama u hotelima u turističkim lokalitetima, pokazuje se da bi hoteli koji se odluče na primjenu tržišne orijentacije formiranja politike cijena mogli primijeniti metodu prosječnih cijena i poslovnu godinu dijeliti u
dva razdoblja, odnosno održavati iste cijene tijekom cijele godine.

Ključne riječi

politika cijena; cjenovna percepcija korisnika; metode formiranja cijena; politika cijena u hrvatskom hotelijerstvu

Hrčak ID:

182483

URI

https://hrcak.srce.hr/182483

Datum izdavanja:

30.7.1996.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.116 *