Pregledni rad
https://doi.org/10.20867/thm.2.1.6
Politika cijena u hotelskom marketingu
Tonka Pančić Kombol
; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Sažetak
U članku se upućuje na osnovne metode i elemente formiranja i primjene politike cijena u hotelskom marketingu i ističe važnost tržišne orijentacije u formiranju politike cijena kao i važnost istraživanja cjenovne percepcije korisnika za formiranje politike cijena i proizvoda.
Kako se razvoj hrvatskog hotelijerstva (kao i turizma) temelji na sezonskom poslovanju i na plasmanu ponude, poglavito putem stranih turoperatora, politika se cijena nije razvijala za strateško ponašanje na tržištu i nije se usklađivala s politikom proizvoda.
Na teorijskom primjeru koji se temelji na primjenjivanim cijenama u hotelima u turističkim lokalitetima, pokazuje se da bi hoteli koji se odluče na primjenu tržišne orijentacije formiranja politike cijena mogli primijeniti metodu prosječnih cijena i poslovnu godinu dijeliti u
dva razdoblja, odnosno održavati iste cijene tijekom cijele godine.
Ključne riječi
politika cijena; cjenovna percepcija korisnika; metode formiranja cijena; politika cijena u hrvatskom hotelijerstvu
Hrčak ID:
182483
URI
Datum izdavanja:
30.7.1996.
Posjeta: 4.116 *