Stručni rad
https://doi.org/10.20867/thm.2.1.10
Qualitätsmanagement u turizmu
Christian Dörfler
; WIFI Österreich, Wirtschaftskammer, Wien, Österreich
Sažetak
"Gosti se ne žale, oni jednostavno više ne dođu."
Kvaliteta usluga i kvaliteta managementa najvažniji su aspekti budućeg europskog razvoja turizma, kako za regiju tako i za pojedino poduzeće.
Pretpostavka za implementiranje kvalitetnog managementa je dobro poznavanje specifičnih procesa u poduzeću kao i mjerenje zadovoljstva gostiju, primjerice putem anketa. Treba voditi računa o cjelokupnom dojmu koji na gosta ostavlja hotel: od prvog telefonskog kontakta do odlaska iz hotela, što za rukovodeći kadar predstavlja novi izazov.
Traži se, osim stručne kompetencije, i socijalna kompetentnost, osobna kompetentnost, kao i kompetentnost metoda.
ISO 9000 pokušaj je uvođenja kvalitetnog managementa u poduzeće na osnovi "Checkslita". Međutim, u svakom slučaju se preporuča savjet stručnjaka kod uvođenja sustava Qualitatsmanagementa.
Ključne riječi
kvaliteta usluga; kvaliteta managementa; turizam
Hrčak ID:
182493
URI
Datum izdavanja:
30.7.1996.
Posjeta: 2.718 *