Pregledni rad
https://doi.org/10.20867/thm.2.1.12
Turističke kooperacije i mreže: osnova za stvaranje strateških konkurentnih prednosti u turizmu
Klaus Weiermair
; Institut für Tourismus und Dienstleistungswirtschaft, Universität Innsbruck, Österreich
Patricia Kneisl
; Institut für Tourismus und Dienstleistungswirtschaft, Universität Innsbruck, Österreich
Sažetak
Pojačana suradnja nudi austrijskim turističkim poduzećima mogućnost da reagiraju na izmijenjene uvjete u konkurenciji. Putem kooperacije s drugim turističkim sudionicima u turističkoj ponudi može se krenuti u inovacijske zahvate prilikom stvaranja proizvoda. Intenzivirana suradnja omogućuje da se turističke usluge koje pripremaju i nude različiti sudionici objedine i ponude potencijalnom gostu. To doprinosi jačanju sadašnje pozicije Austrije na međunarodnom turističkom tržištu, kao i pripremi za nove izazove. Ova studija primarno slijedi cilj da analizira spremnost austrijskih turističkih radnika na kooperaciju, da analizira očekivane prednosti i strateške udarne smjernice kao i moguće faktore koji koče stvaranje mreže.
Ključne riječi
kooperacije; regionalno umrežavanje; oblikovanje
Hrčak ID:
182496
URI
Datum izdavanja:
30.7.1996.
Posjeta: 2.109 *