Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.2.1.15

Ugovori o hotelskom managementu i franšizi

Vinko Kandžija ; Ekonomski fakultet Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Nenad Ivandić ; Institut za turizam, Zagreb, I Irvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 2.204 Kb

str. 149-156

preuzimanja: 2.157

citiraj


Sažetak

U radu se polazeći od stanja u hrvatskom turističkom sektoru naglašava mogućnost uvođenja novih oblika upravljanja imovinom kao što su hotelski management i franšizing. Prikazane su vrste hotelskih management kompanija, prednosti i nedostaci pojedinih vrsta ugovora te ukratko objašnjeni temeljni dijelovi ugovora o managements Nadalje, prikazani su prednosti i nedostaci franšiznog ugovora te njegove značajke.

Ključne riječi

hotelski management; hotelsko-ugostiteljski franšizing; operativno znanje; upravljačko znanje; poslovni standardi; hotelski lanci; porodični hoteli; management usluge

Hrčak ID:

182500

URI

https://hrcak.srce.hr/182500

Datum izdavanja:

30.7.1996.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.395 *