Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.20867/thm.2.1.15
Ugovori o hotelskom managementu i franšizi
Vinko Kandžija
; Ekonomski fakultet Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Nenad Ivandić
; Institut za turizam, Zagreb, I Irvatska
Sažetak
U radu se polazeći od stanja u hrvatskom turističkom sektoru naglašava mogućnost uvođenja novih oblika upravljanja imovinom kao što su hotelski management i franšizing. Prikazane su vrste hotelskih management kompanija, prednosti i nedostaci pojedinih vrsta ugovora te ukratko objašnjeni temeljni dijelovi ugovora o managements Nadalje, prikazani su prednosti i nedostaci franšiznog ugovora te njegove značajke.
Ključne riječi
hotelski management; hotelsko-ugostiteljski franšizing; operativno znanje; upravljačko znanje; poslovni standardi; hotelski lanci; porodični hoteli; management usluge
Hrčak ID:
182500
URI
Datum izdavanja:
30.7.1996.
Posjeta: 3.395 *