Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.1.1.14

Strategija razvoja turističke destinacije

Dragan Magaš ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.182 Kb

str. 139-143

preuzimanja: 855

citiraj


Sažetak

Bez identifikacije, registracije i valorizacije turističkih atrakcija, a potom i cjelokupnih turističkih uvjeta ne može biti racionalnog planiranja razvoja turizma u skladu s okolinom.
Osnovna pretpostavka ostvarenja postavljenih ciljeva je svakako strategija razvoja izrađena na svim razinama (lokalnom, regionalnom i nacionalnom).
U tom smislu, u radu se stavlja težište na:
- kriterije za moguće definiranje turističke destinacije, i u skladu s tim
- na način izrade i provođenje strategija razvoja turističkih destinacija, kao preduvjeta za operacionalizaciju postavljenih ciljeva strategije razvoja hrvatskog turizma na nacionalnoj razini.

Ključne riječi

turistička destinacija; identifikacija; valorizacija; strategija razvoja hrvatskog turizma

Hrčak ID:

182693

URI

https://hrcak.srce.hr/182693

Datum izdavanja:

30.6.1995.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.162 *