Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Etičko/neetičko poslovanje na društvenim mrežama

Tamara Kurbanjev
Dragica Kemeter ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 512 Kb

verzije

str. 39-49

preuzimanja: 2.258

citiraj


Sažetak

Etika je znanost o moralu koja istražuje smisao i ciljeve ljudskoga ponašanja u skladu s pravilima moralnih načela, dok se poslovna etika odnosi na primjenu etičkih načela u poslovnim odnosima. Etički kodeks služi kao okvir u poslovanju poduzeća. Tehnološki napredak u posljednjih nekoliko godina olakšao je i promijenio način komunikacije, što se odnosi i na etičko/neetičko poslovanje na društvenim mrežama. Društvene mreže mogu odvući pažnju od izvršavanja zadataka na radnome mjestu. Poslodavac bi morao pravilnikom odlučiti o korištenju društvenih mreža tijekom radnoga vremena. Na temelju prikupljene literature provedeno je istraživanje na temu „Korištenje društvenih mreža u privatne svrhe tijekom radnoga vremena“ te se istraživanjem želi pokazati postoji li neetičnost zaposlenika u poslovanju tijekom korištenja društvenih mreža.

Ključne riječi

etičko/neetičko poslovanje; etički kodeks; društvene mreže; neetičnost

Hrčak ID:

182984

URI

https://hrcak.srce.hr/182984

Datum izdavanja:

12.6.2017.

Posjeta: 3.515 *