Stručni rad
Etičko/neetičko poslovanje na društvenim mrežama
Tamara Kurbanjev
Dragica Kemeter
; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Sažetak
Etika je znanost o moralu koja istražuje smisao i ciljeve ljudskoga ponašanja u skladu s pravilima moralnih načela, dok se poslovna etika odnosi na primjenu etičkih načela u poslovnim odnosima. Etički kodeks služi kao okvir u poslovanju poduzeća. Tehnološki napredak u posljednjih nekoliko godina olakšao je i promijenio način komunikacije, što se odnosi i na etičko/neetičko poslovanje na društvenim mrežama. Društvene mreže mogu odvući pažnju od izvršavanja zadataka na radnome mjestu. Poslodavac bi morao pravilnikom odlučiti o korištenju društvenih mreža tijekom radnoga vremena. Na temelju prikupljene literature provedeno je istraživanje na temu „Korištenje društvenih mreža u privatne svrhe tijekom radnoga vremena“ te se istraživanjem želi pokazati postoji li neetičnost zaposlenika u poslovanju tijekom korištenja društvenih mreža.
Ključne riječi
etičko/neetičko poslovanje; etički kodeks; društvene mreže; neetičnost
Hrčak ID:
182984
URI
Datum izdavanja:
12.6.2017.
Posjeta: 4.059 *