Prethodno priopćenje
ZADOVOLJSTVO KUPACA PROGRAMIMA VJERNOSTI U MALOPRODAJI
Radojka Kraljević
; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Zrinka Filipović
; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Milanka Zuber
; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Programi vjernosti često su dio opsežne strategije odnosa s kupcima i predstavljaju dobar način za identifikaciju kupaca, koji donose veću
vrijednost od drugih, kao i zadržavanje istih. Osnovni cilj rada je prikazati utjecaj programa vjernosti u maloprodaji na zadovoljstvo potrošača. Provedbom anketnog istraživanja provjeravalo se na koji način potrošači iskazuju zadovoljstvo programima vjernosti u maloprodaji. Temeljem dobivenih rezultata (N =53) utvrđeno je da program vjernosti nije presudan čimbenik, dok su drugi čimbenici kao što su asortiman proizvoda, cijena, lokacija prodavaonice i odnos prema kupcu – članu programa vjernosti pokazali se kao najrelevantniji za zadovoljstvo potrošača.
Ključne riječi
zadovoljstvo; potrošači; programi vjernosti
Hrčak ID:
189488
URI
Datum izdavanja:
16.10.2017.
Posjeta: 3.014 *