Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

ZADOVOLJSTVO KUPACA PROGRAMIMA VJERNOSTI U MALOPRODAJI

Radojka Kraljević ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Zrinka Filipović ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Milanka Zuber ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.082 Kb

str. 147-159

preuzimanja: 1.249

citiraj


Sažetak

Programi vjernosti često su dio opsežne strategije odnosa s kupcima i predstavljaju dobar način za identifikaciju kupaca, koji donose veću
vrijednost od drugih, kao i zadržavanje istih. Osnovni cilj rada je prikazati utjecaj programa vjernosti u maloprodaji na zadovoljstvo potrošača. Provedbom anketnog istraživanja provjeravalo se na koji način potrošači iskazuju zadovoljstvo programima vjernosti u maloprodaji. Temeljem dobivenih rezultata (N =53) utvrđeno je da program vjernosti nije presudan čimbenik, dok su drugi čimbenici kao što su asortiman proizvoda, cijena, lokacija prodavaonice i odnos prema kupcu – članu programa vjernosti pokazali se kao najrelevantniji za zadovoljstvo potrošača.

Ključne riječi

zadovoljstvo; potrošači; programi vjernosti

Hrčak ID:

189488

URI

https://hrcak.srce.hr/189488

Datum izdavanja:

16.10.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.014 *