Acta Iadertina, Vol. 12 No. 2, 2015.
Stručni rad
Uloga pedagoga u unapređivanju komunikacijskih roditeljskih sastanaka
Katarina Maglov
; Dječji vrtić „Žižula“, Šibenik
Sažetak
Razvoj dječje individualnosti, samostalnosti te autonomije ključne su značajke kurikuluma ranogi predškolskog odgoja i obrazovanja. Kako bi se što bolje razumjele i zadovoljile potrebe svakogpojedinog djeteta, važno je afirmirati ulogu kvalitetnog i poticajnog odnosa između roditeljai odgojitelja kao ravnopravnih partnera u odgoju. Preduvjet partnerskom odnosu predstavljapoticajna kultura ustanove. Modaliteti suradnje dječjeg vrtića i obitelji indikatori su kvaliteteodgojno obrazovnog rada, a njihova realizacija u praksi zahtjeva vještine i kompetencijeodgojitelja. Cilj ovog akcijskog istraživanja odnosio se na razvijanje kvalitete komunikacijskihroditeljskih sastanaka, kao modaliteta suradnje koji otvara put prema stvaranju partnerskihodnosa. Tijek akcijskog istraživanja obuhvaćao je analizu postojećeg stanja u ustanovi, nakončaga su uslijedile faze promjena. Korišten je kvalitativan pristup, budući da pruža dublji uvidu istraživani fenomen. Na temelju dobivenih rezultata moglo bi se smatrati kako je ključanpreduvjet ostvarivanju komunikacijskih roditeljskih sastanaka kontinuirano unapređivanjevještina i kompetencija odgojitelja.
Ključne riječi
komunikacijski roditeljski sastanak; odgojitelji; partnerstvo; rani i predškolski odgoj; roditelji; suradnja
Hrčak ID:
190138
URI
Datum izdavanja:
18.10.2017.
Posjeta: 5.892 *