Informatologia, Vol. 50 No. 3-4, 2017.
Prethodno priopćenje
UČINKOVITOST UČENJA NA OBRAZOVNOJ PLATFORMI MOODLE IZ PERSPEKTIVE BUDUĆIH NASTAVNIKA NJEMAČKOG KAO STRANOG JEZIKA
Andreja Retelj
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija
Sažetak
U ovom smo se radu posvetili proučavanju učenja budućih nastavnika njemačkog kao stranog jezika pomoću online materijala na obrazovnoj platformi Moodle. Informacijska i komunikacijska tehnologija danas su već standardni sastavni dio učenja njemačkog kao stranog jezika u školama. S druge strane relativno manje pažnje posvećuje se tome kako je nova tehnologija integrirana u obrazovanje budućih nastavnika. Kako bi se otkrilo na koji se način studenti njemačkog kao stranog jezika ophode s online materijalima te koliko je ponuda učinkovita glede samog poučavanja, provedeno je istraživanje među studentima njemačkog kao stranog jezika na Filozofskom fakultetu u Ljubljani. Analiza upitnika pokazuje da studenti obrazovnu platformu shvaćaju prvenstveno kao prostor za pohranu studijskog štiva te kao mogućnost predaje seminarskih radova u digitalnom obliku. Ne poimaju ga kao osobito učinkovito sredstvo učenja. Na temelju mišljenja studenata izrađeni su prijedlozi za oblikovanje učionica te online aktivnosti.
Ključne riječi
Moodle; "online" učenje; "online" materijali za učenje
Hrčak ID:
192055
URI
Datum izdavanja:
31.12.2017.
Posjeta: 2.088 *